23 d’octubre 2008

autonoms? tan facil era

A 23 d'octubre Amelia arriba als meus voltants i em comunica que per ser autònom com a artista a Hispania nomes es necessita enregistrar-se i, per a ARTISTES i TOREROS no es paguen taxes i fins i tot et retornen l'IVA. QUI M'HO HAVIA DE DIR! I ara resulta que aqui es una cosa semblant. Esperem que per a quan aconsegueixi fer-ho l'estimada jefa no hagi decidit jubilar-se.

Per altra banda ara ens trobem a casa d'una noia fent una mena de camp preparatiu, dormint en unes golfes amb 4 mes, el D i jo hem cuinat 24 magdalenes, altres pizza, sopa i intentem buscar un nom al projecte.

A mes, vull apuntar-me a un curs de tècniques artistiques en una escola de barri i alguna idea hi ha d'intentar fer de guia turistic que seria molt divertit!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Em pensava que el nom era Das berliner Projekte o alguna cosa així. Que us vagin bé els campaments!

M.

Anònim ha dit...

no entenc res, no entenc reeeeeesss!!

:)

però malgrat tot, et vaig llegint...!

annapurna