01 de novembre 2008

a berlin l'art es pretext per a qualsevol cosa

Els corbs negres que de tant en tant sabem que picotegen les verdures de la nostra finestra i deixen forats a les esbergínies i les magranes. El local de sota té concerts gairebé diaris i soroll que tampoc ens molesta tant. La plaça és familiar, 3 setmanes familiar, com els forns i restaurants multiculturals de les propenies.

Les fulles molt grogues es van escombrant de les voreres. L'aigua cau i també el Sol brilla, però aviat se'n va a dormir.

Els dijous visitem museus d'art de fa més de mil anys, els dissabtes visitem mercats de turcs contemporanis i els diumenges visitem mercats de coses de fa més de 10 anys.

Molts retoladors i llapis de colors que em faltaven en els dies i les pàgines blanques ara han estat trobats a la botiga gratis junt amb una pila d'animalets de plàstic que ben mirat poden fer un bonic pessebre.

I aquesta setmana he anat a més museus i exposicions de tota mena d'art. A Berlin l'art és un pretext indestructible per a penjar sabates d'un edifici i unir-les a centenars a una paraula . O per a qualsevol altre cosa.


Un gran insecte em picava en aquest bosc de Dahlem i jo pensava que aviat em moria i només era una gran picada que més que picar adoloria em meu braç enrojolit i odiava la fauna invertebrada del planeta Terra.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

taule!
tens coments al wordprès-
avui pensava q m'agradaria parlar algun dia amb vós.
plou i plou

Anònim ha dit...

Perquè l'art ben entès no deu ser que una excusa com més ben trobada millor per passar-s'ho bé, no et sembla?

M.

Anònim ha dit...

PS. M'he menjat un tros de frase. "L'art ben entès no deu ser res més que una excusa...", faltava el "res més".

M.

V.Matute ha dit...

La foto es al Mauerpark? Un arbust bastant gran va vellugar-se moltíssim i en va sortir un esquirrel tot corrents que a mi personalment em va fotre molt de sustu!

Veu i fes coses, evoluciona, i si un dia tornes, explica-m'ho en persona.

Petons

Blanca Galindo ha dit...

que guapa estas prima!

et trobo a faltar

Anònim ha dit...

Schrijft u het liefst met blauw?
Eet u nooit op straat?
Denkt u vaak aan geld?
Of aan iemand van de zaak?
Vindt u oesters geil?
Bent u redelijk bang?
Droomt u vaak nog van het ziekenhuis?
En hoe komt dat dan?
Of wilt u dat niet weten...?

ara que se que portes traductor incorporat! vaig rebre carta. come back soon!

altea

Pablo ha dit...

També mola qualsevol excusa per fer art, i per crear.

RE: sí! és bonic! jeje

mlts petonets!

Anònim ha dit...

roc!
jo també vaig cuinar magdalenes (tu saps si és essencial que tinguin el paperet aquest insostenible d'usar i llençar??), ahir vaig anar a port aventura per pujar a ales atraccions més fortes i desfogar-me, vaig anar a sant julià per estar dalt d'un núvol, la sofia de berlin m'ha dit que ela és allà, i que la truquis quan vulguis (vindrà uns dies per bcn!), vaig explicar a la meva família què hi feies a berlín i què havies trobar i no em sortien les paraules, he vist pel·lícules de dibuixos animats (per alegrar la vida)i no he visitat cap museu... realment, la cultura en aquest país està malament, i jo no faig res per millorar-ho!

un petonet de moltes coses diferents!!
annnnnnnaaaaaaaa!