02 d’agost 2009

Qüestionari per a tots!

Si alguna vegada no responc preguntes, no és perquè no vulgui respondre, és normalment perquè o encara no sé la resposta i escriure els motius pels quals no sé la resposta és molt complicat. De fet són, sovint, preguntes que jo mateixa m'estic fent. Els meus processos mentals són lents i posar en paraules una resposta indefinida és complex. Massa com per a treure temps a les respostes que sí que sé.
És molt horrent haver de respondre les preguntes per internet. Aquests emails són molt horribles. Els ordinadors m'atrapen i em molesten. És un horror.

Però bé, crec que la solució adequada es: Fer un qüestionari. Així les preguntes no es quedaran perdudes entre el text. De vegades es triquinyós rescatar les preguntes.

Bé doncs:


1. A quina hora t'has lllevat avui i què es el primer que has fet?




2. Quan és l'ultima vegada que has cuinat un bon plat ben suculent?


3. Quin és el teu pensament més recorrent en els últims 7 dies?



4. Dibuixa la forma d'un núvol que vegis passar.




5. A quines persones has vist més sovint en la última setmana?



6. Quin esdeveniment especial ha tingut lloc en els últims dies?



7. Quan és el moment en el que ens tornarem a veure?

5 comentaris:

Berta ha dit...

1. A les 10, perquè els punts no em deixaven dormir i he anat a fer pipi.

2. Tenint en compte que no puc menjar greixos, deu ser el dia 23, al sopar amb les d'Acadomia.

3. Per què coi em tiren tant els punts? Quan marxarà el molest gas de la panxa?

4. Fa un dia molt bonic aqui! No hi ha núvols!

5. Al Sergio, a ma mare i a bastants amics.

6. M'han operat, he començat les vacances, he fet moltes coses diferents...

7. Quan vinguis a Barcelona o quan jo torni a fer una escapadeta.

Ho he fet bé? ;)

Anick ha dit...

1. Around 11, and I had a headache so I filled a bath and grabbed a Calvin & Hobbes for reading

2. Just finished. It's a leftover omelette containing Turkish feta, cristianos y moros, a slice of toasted bread, a small onion and some tofu cubes.

3. "Maybe this guy is not the right one for me. What will be my next destination?"

4. It looks like a white cotton hat a friend once gave to me - and that I gave on...

5. Giuseppe, every night. Apart from that, I have seen Tamara twice. I haven't made friends yet.

6. Fights. Because I disagree with the use of the electric dryer in summer, because I picked up left over vegetables in the marketplace and brought them home, and he refused to eat any of them. Most of it is me not being able to respect his choices - and him not being willing to reconsider them. Conflict of Values.

7. I'll start to travel more within Schengen soon - so I guess we'll see each other within a few months. You're welcome here at anytime!

Anònim ha dit...

1. Tard, però no tant com altres dies; pixar i prendre un cafè.
2. Ben suculent ben suculent fa uns quants dies, però el conill que vaig fer l'altre dia que hi havia el Clayton no estava del tot malament.
3. Què s'han pensat aquesta gent, deixo la feina que finalment és el que he de fer, ai no, que m'he d'esperar una mica que ara és estiu i putejo la gent i a més a més al setembre potser em despatxen i a més a més m'ho he d'agafar amb calma, però què s'han pensat, jo plego...
4. Un núvol immems a la ratlla de l'horitzó sembla una muntanya d'un altre color...
5. Les de la feina i la Clara, perquè m'he passat dos dies a casa seva.
6. Vaig anar a Torredembarra a dinar amb el Josep Gual dimarts de la setmana passada i vaig passejar per la platja amb la Rita.
7. No queda gaire clar, però potser a la tardor es podria arreglar la cosa...

M.

Anònim ha dit...

1. A les 10. Menjar-me un pressec, beure un cafè.


2. Honestament:no en tinc ni idea.L'última cosa creativa que he fet amb menjar devia ser una amanida de fruites de colors.


3. Guerra, exili, dolor, guerra, exili, dolor, guerra...



4. No hi ha núvols ni al cel ni al meu cap.


5. Al noi i a la mare. Crec que no he vist a ningú més, si els personatges imaginaris no compten.



6. Un de molt especial! Per primer cop a la vida, em pagaran per fer el que jo vull fer.



7. Ara això depen de tu!

altea

Anònim ha dit...

se suposa que nosaltres hem de respondre a això?? mmm..
1. m'he llevat a les 10'20, morta de son encara, malgrat haver dormit 10h i 20 minuts. El que fan les guàrdies...

2. fa molt de temps que no cuino, ahir vaig dur tres llaunes de tonyina a un sopar. què trist.

3. quan tindré pis?

4. hi ha lñes persianes, no veig el cel. que trist un altre cop, estiu i sense llum...

5. a amigues de la uni i cohabitants de la casa.

6. (no recordo la pregunta i no la puc deduir amb les repostes del costat.. perdó!)

7. t'he enviat un mail fa una estona! proposant, clar... però si no recordo malament, m'he despistat de dia de vinguda... ja ho confirmaré.

Feia mesos que no entrava al blog... ja veig que tu tb escrius de mesos a mesos!!!

muas muas! penso en tu!
annaaaaa vituà