19 de març 2009

Tau* a Cafebabel.com - Berlin i la Crisi



Després d'unes quantes setmanes de buscar la meva opinió i de fotografiar a tort i a dret, per fi vaig a conseguir acabar aquest reportatge en imatges sobre la crisi a Berlin. L'han publicat a Cafebabel.com (el títol és un afegitó dels editors i no pas meu) junt amb altres articles que vam fer durant el festival de la Berlinale el mes passat.

Només començar a escriure aquestes paraules m'ha arribat un nou correu electrònic de l'editor de la e-community:
"Would you be interested in this?
mostra els detalls 10:58 (Fa 4 minuts)
http://www.festival-cannes.com/en/festivalServices/accreditation.html"

I daltra banda el meu jefe a la brezeleria em vol fer manager de no se sap quina mena amb exclusivitat màxima dels meus pastissos fornejats. Perquè?

1 comentari:

Anònim ha dit...

seràs reportera gràfica a cannes, doncs, en les hores lliures de pastissera?
et felicito pel reportatge sobre la crisi, el tema era difícil, oi? i el negoci dels cabells veig també que està en marxa, molt bé!

m